dilluns, 9 de març del 2015

RACONS DE CATALÀ

Avui els alumnes de 5è comencem els racons de català Un dels racons és publicar una noticia al bloc, un altre tractava de memoritzar un dictat, i per parelles dictar-ho al company. En el tercer racó treballarem amb el diccionari, buscarem paraules, entrades, i haurem de saber les seves propietats. Aquests racons són divertits i entretinguts!!!!!!
 OPINIONS:
 Olga: jo penso que els racons de català; seran una nova forma de aprendre.
 Núria: jo penso que es una forma de aprendre més divertida.
 Ainhoa: jo penso que els racons es una nova forma de aprendre i divertir-se.
 Fran: jo penso que pots aprendre més català; amb una mica més de diversió.
 Marc: jo penso que els racons són molt divertits i interessants per a aprendre català.
 Noelia: jo penso que es una forma divertida i entretinguda de aprendre català.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada